HTML

PP Center Üzleti Központ

PP Center Üzleti Központ: kiadó üzleti ingatlanok, pályázatok, kedvezmények, vállalkozói szinergia, induló projektek támogatása. Dinamikus üzleti közösség, melyet a kölcsönös segítségnyújtás és a közös érdek tart össze. www.ppcenter.hu www.facebook.com/ppcenter.hu

Friss topikok

A kis bajnok Sukorón

2012.08.06. 11:15 PP Center Üzleti Központ

IMG 5740

Yam 11 éves kenu versenyző, a PP Center Üzleti Központ kölyök szponzoráltja. Ismerje meg személyes élményeit az általa írt beszámolókon keresztül.

Hajrá Yam!

Kajak - Kenu Gyermek, Kölyök, Serdülő Országos Bajnokság
Kolonics György Emlékverseny 2012 - Sukoró
C1 - 4000 m, C1 - 3x200 m váltó
Életemben először indultam  C1-ben (az egyes kenu rövidítése). Bár az edzőm elvárása nem volt naagy (utolsó kettő megelőzésével a 14. hely) nagyon szerettem volna jobb eredményt elérni. 
Érkezés után beállítottuk a hajómat. A rajtig másfél órám volt, amit bemelegítéssel töltöttem. Vízre szálltam, gyakoroltam a rajtot és utána evezgettem. 
IMG 5733
A rajtnál 16 hajó szorult össze. Az 5ö-s pályáról indultam, nagyon nehezen tudtam középről utat találni magamnak.
lehajtottam a 4000 métert és 12. lettem. 
Három órám volt a második versenyszámig amit pihenéssel töltöttem. A váltótávon is először indultam. Hárman voltunk, mindenki jól teljesített, 5-ek lettünk. Az edzőnk nagyon meg volt elégedve. 
Nagyon jó hangulat volt és kemény verseny.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ppcenter.blog.hu/api/trackback/id/tr984695623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása