HTML

PP Center Üzleti Központ

PP Center Üzleti Központ: kiadó üzleti ingatlanok, pályázatok, kedvezmények, vállalkozói szinergia, induló projektek támogatása. Dinamikus üzleti közösség, melyet a kölcsönös segítségnyújtás és a közös érdek tart össze. www.ppcenter.hu www.facebook.com/ppcenter.hu

Friss topikok

Snowboard Világbajnokság Kanadában

2013.03.01. 18:56 PP Center Üzleti Központ

A PP Center Üzleti Központ lehetővé tette Magyarország legeredményesebb alpin snowboard versenyzőjének, Pátkai Marcellnek, hogy 

részt vegyen a Kanadában megrendezett Snowboard Világbajnokságon. Alább olvasható a beszámolója a versenyről:

„A 2011-12-es téli szezonban elért eredményeimmel bejutottam a snowboard világkupa sorozat versenyire, ahol a profik között edzettem és versenyeztem. Így nemcsak én ismertem már a világhírű bajnokokat, hanem ők is találkoztak velem a vb-t megelőző versenyeken.

A Partizán Műterem és Galéria egyik alkotója, Babos Zsili Bertalan festőművész festette ki a bukósisakomat, ami annyira jól sikerült, hogy a mezőnyben mindenki elsőre megjegyezte a műalkotás kinézetű kobakot és a nevemet is.

IMG_1145.jpg

Kanadában elképesztően zord időjárási körülmények között zajlott a világbajnokság. A -30 fokos hideg mellett hó- és szélviharok is nehezítették a futamokat.

A világbajnokságon óriásműlesiklásban 40. szlalomban pedig 46. helyen végeztem. Különösen büszke vagyok arra, hogy óriásban sikerült mindössze kb. 10%-os különbséggel célba érnem a világbajnok időhöz képest – ezzel teljesítettem egyéni célomat.

A következő videón megtekinthető a vb óriás-műlesiklás futamom (itt a Kínai bajnok ellen sikerül megnyerni a párharcot):

A kanadai bajnokságon velem volt egy másik magyar alpin  snowboard versenyző Viszlay Vanda, akivel méltón képviseltük kis hazánkat, és édesapám, dr. Pátkai Róbert, a PP Center alapítója is, aki értékes felvételeket készített megörökítve küzdelmeinket.

A slope style és big air számokban bravúrosan szereplő Gyarmati Pankának és Szigeti Viktornak is tudtunk drukkolni a helyszínen. Sajnos sem wax mester sem edző nem jött velünk, de szeretnék köszönetet mondani Vadim A. Kovách-nak a félig magyar származású orosz edzőnek, aki Skype-on keresztül elemezte a videó felvételeimet és konzultált velem a legújabb lesiklási technikákról.

Nagyon sokat fejlődtem ebben a szezonban, és számomra is meglepő mértékben közel kerültem a világ élmezőnyének sebességéhez és időeredményeihez. Majd meglátjuk, hogy ez elég lesz-e az olimpiai kavalifikációhoz :).”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ppcenter.blog.hu/api/trackback/id/tr715111752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása